Myvi Extreme Club Malaysia
Welcome to our new Forum , New Transformation , New Future

Myvi Extreme Club Malaysia

New Transformation
 
HomeFAQSearchRegisterLog in

Share | 
 

 Tanya Pasal AMP

Go down 
AuthorMessage
Farhan1010
MyviX Freshies
MyviX Freshies
avatar

Male Age : 30
Location : Batu Kikir
Registration date : 2010-09-17
Number of posts : 1

PostSubject: Tanya Pasal AMP   29/8/2011, 12:15 pm

saya ada msalah dengan Amplifier sy ni.., sy pkai 2 amplifier, amp no 1 2500Watt 4channel, amp no 2 1000Watt 2channel.., ok msalah skrg aku punye amp no 2 yang 1000Watt tu ada msalah, bila aku bukak lagu yang bass kuat, trus amp mati lah.., kira ada 2 lampu yg nyala, warna hijau tu power, yg merah protections.., yg protections tu menyala dan trus xde bunyi.., yg 2500Watt tu ok je.., xkn woofer aku salah.., aku pkai matrix woofer 2 biji 10", ade sape2 tahu tak mcm mana nk settelkan msalah aku ni..
Back to top Go down
View user profile
 
Tanya Pasal AMP
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 7m Epic Renegade complete

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Myvi Extreme Club Malaysia :: Bengkel Kereta & Jual Beli Barangan :: Sound System & ICE-
Jump to: